Koncentrera sig - vadå?

AD
Sitter just nu mitt i en hemtenta. I högstadiet och gymnasiet var jag ganska duktig i skolan ändå men vad har egentligen hänt med min koncentration nu? Inget tycks motivera mig...

Så vad kan hända om jag inte klarar tentan?
  • Jag kan vara tvungen att betala tillbaka pengar till CSN
  • Jag måste antagligen sitta och göra om den en annan gång
  • Har jag riktigt otur kanske jag inte får gå vidare mitt program nästa termin...(vet inte om det funkar så men i alla fall kan jag försöka skrämma upp mig själv med detta)
  • Jag har ängnat tid åt den helt i onödan
  • Det kan ge mig dålig självfötroende

Kommentarer
Postat av: Dr Nokto

När hemtentan får din själ att väga flera ton så kanske det hjälper att lyssna på denna gamla goding: http://www.youtube.com/watch?v=VoOG7LEyUJ0



Vad har en liten tenta egentligen för betydelse om tio år? :)

2008-12-19 @ 00:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0