Depeche Mode och allmänt nörderi

Jag har fortfarande inte riktigt smällt nyheten om Depeche Mode som headline till Arvika 2009. Även DAF och mysiga Elegant Machinery står som klara artister. Thåström får man inte heller missa! Såklart har jag redan köpt biljett dit vilket också betyder att Golden Ticket-tävlingen ger mig chans till gratis inträde på arvika livet ut!! Hitils har biljetterna hittats i Karlstad och Göteborg! Leta leta leta!

För den tävlingsgalna: http://www.arvikafestivalen.se/node/754

Vidare kommer Depche att ge sig ut på turné samt släppa en uppföljare till Playing the Angel (2005), detta meddelade de tidigare i höst under en presskonferens (lyxiga olympiastadion i Berlin). Wihi! Mycket att se framemot!



Kommentarer
Postat av: Nostalchic

DM till Arvika, men herregud jag höll på att ramla av stolen. Kanske ska jag ta mig dit 2009, jag har inte varit på Arvika sedan 2003 tror jag.

2008-12-17 @ 17:11:17
URL: http://beyondsizes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0