Catsuits och elvor

Nu är det snart dags för jul..imorgon!! OJ OJ! Roliga julkort uppskattas ju och jag höll på att dö när jag såg det här:

http://apps.facebook.com/elfyourselfapp/fbhandler.ashx?mode=preview&ut=dBFII5RbVxUc8nBdc3bMDT7hmmrIvgen1wCG_dxqadJhAAWkNZSIhV-1DGKZvwZ0-DQUg5JS8Y61ukrjwOp8p81S9pP6R_BhovjemyHtbA0dAsx-PMuL2zIosIac-rUvj3lTh1WL6rg0IY1bFO3pdt1xwywwddkLnBQzfonI1KP1vwjlOqGjXs_iu2h8CdJQ62VVOvcR709q0idUL8ycmDyNIB3pBZSrNg_mPNXkQWqLHqTU84W9Gq9P_l-TFETG7DOB6m-N43xbdWHZRp1SsUlCQW2dYElx91CpjIIRrccJpvIebvgpdnCLUYb6-RHa

För övrigt fick jag reda på att mina kompis råkade plocka hem en liten julklapp till sig själv  på ebay av misstag...hon är alltså snart en lycklig ägare till en svart catsuit i latex! Grattis Aggie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0